Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

"140 χαρακτήρες δεν σε κρατάνε σε επαφή".

Πηγή: Adweek

«Πόλεμο» κήρυξε η Microsoft στα social media, με τη νέα διαφημιστική καμπάνια της για το Skype, το γνωστό πρόγραμμα διαδικτυακής συνομιλίας.
Με σκοπό να αναδείξει τις δυνατότητες του Skype στον τομέα της ανθρώπινης επικοινωνίας, η καμπάνια στοχεύει στα ανταγωνιστικά Facebook και Twitter, υποδεικνύοντας πως τα δύο κοινωνικά δίκτυα με τον «τοίχο» και τους 140 χαρακτήρες, δεν μπορούν να εκφράσουν τα ανθρώπινα συναισθήματα, ενώ η βίντεο κλήση του Skype είναι ό,τι κοντινότερο στην ανθρώπινη επαφή.

Η διαφημιστική καμπάνια περιλαμβάνει τις παρακάτω ατάκες:
When did LOL replace the sound of laughter?”
“When did it become okay to text mum happy birthday?”
“Humans were made to look, listen and feel.”
“140 characters doesn’t equal staying in touch.”
“Your one-way ticket back to humanity.”
“Upgrade from a wall post to a first class conversation.”
“No delays on human conversation.”
Η καμπάνια κυκλοφόρησε στη Μ. Βρετανία στις 2 Απριλίου, και σύντομα αναμένεται και στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Το γενικό σλόγκαν της είναι «Είναι ώρα για Skype».

Η διαφημιστική καμπάνια της Microsoft θα μπορούσε να είναι και τροφή για σκέψη σχετικά με τον ρόλο που παίζουν τα κοινωνικά μέσα στην επικοινωνία του κάθε ανθρώπου με τους γύρω του. Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι πως η συγκεκριμένη καμπάνια προβάλλεται και μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Επιπλέον, η Microsoft έχει δημιουργήσει την ετικέτα #timeforskype, για προώθηση του προγράμματος μέσω του Twitter, ενώ ήδη η πλατφόρμα του Skype υποστηρίζει τη σύνδεση με λογαριασμό στο Facebook για πραγματοποίηση κλήσεων. Και φυσικά, ας μην ξεχνάμε πως ακόμα και η βίντεο κλήση του Skype δεν μπορεί να συγκριθεί με την πραγματική ανθρώπινη επαφή.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου